reklama

Poďakovanie voličom SMER - SD, a.s.

Chcel by som sa poďakovať voličom strany SMER – SD, a.s.. Pretože ste ma prinútili rozmýšľať na tým, že hľadať pravdu je viac komplikované než sa zdá. A že to, čo človek hovorí a robí, môžu byť dve rozdielne veci. A taktiež vám chcem poďakovať, za pár príkladov, ktoré ma utvrdili v tom, že politikov sa netreba báť. Ak si prečítate tento článok až do konca, tak na konci je niečo, čo vás určite poteší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Vďaka vám som si uvedomil, že politika nie je len niečo vzdialené a pre bežného človeka neuchopiteľné. Že predsa aj ten politik je, iba človek. Že politici nie sú nadľudia. Zvykne sa hovoriť, že: „Politika je, také panské huncútstvo.“ Ale potom, ako a koho ste volili, môže politiku robiť naozaj každý, aj keď na to, povedzme si úprimne, nemá tie najlepšie predpoklady (vedomostné, praktické, no a o sociálnej skúsenosti a morálnych ani netreba hovoriť). Preto vám, chcem poďakovať, za pár príkladov, ktoré ma utvrdili v tom, že politikov sa netreba báť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vďaka za taký klenot ako je minister Richter. Uvidíme ako si poradí s nezamestnanosťou mladých. Ak mu to pôjde tak dobre, ako jeho štúdium práva, tak sa niet čoho obávať http://www.sme.sk/c/6357786/richterov-titul-bakalar-nesedi-v-case.html Inak aj ja si myslím, že človek by sa mal celý život vzdelávať, ale vy ste tomu dali nový rozmer.

Vďaka za ministra Jahnátka, to že chce časť eurofondov rozdeľovať na priamo bez tendrov a pritom dobre, vie že je to proti smerniciam EU, je veľká odvaha. Ale eurofondy nie sú samozrejmosť a oni v tom Brusseli, tiež majú určitú trpezlivosť.

Toto si zrejme neuvedomuje ani minister Počiatek , keď jeho ministerstvo vyberá v tendroch menej výhodné ponuky a potom sú zarazení, že EU im to nechce preplatiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://www.zsps.sk/web/index.php/monitoring-medii-2014/januar/14925-slovensku-hrozi-strata-milionov-z-eurofondov-hospodarske-noviny-c-13-str-1-21-01-2014

Vďaka za taký klenot ako je pani Flašíková – Beňová. Keď sa tak veľmi oháňa tým, čo všetko robí pre Slovensko v európskom parlamente, tak to ma prinútilo si otvoriť web stránku európskeho parlamentu.

http://www.europarl.europa.eu/meps/sk/search.html?country=SK

Nedá mi nespomenúť takých velikánov ako je pán Paška, vyštudovaný estét a filozof. V ktorej filozofii, sa to hovorili o tom , že novinárov treba obmedzovať v ich práci a nepovoliť im byť tam, kde sa rozhoduje o dianí v krajine?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a potom je tu ešte jeden poklad. Nechal som ho síce nakoniec, ale neznamená to, že by mal menšiu hodnotu v tejto pokladnici klenotov múdrosti skôr naopak. Aj keď, som si povedal že nebudem na pána Kolesíka útociť, lebo ten si už vytrpel dosť. Nedá mi nesponúť, že ako vyštudovaný geológ, vie presne, kde treba hľadať zlatú žilu. (Prepáč Andrej, si v mojich rokoch, a za tie peniaze čo berieš, musíš trocha kritiky zniesť. Byť v parlamente, to nie je len šéfovi kluckou dvere otvárať a usmievať sa.)

Vďaka vám všekým som si otvoril tieto stranky na internete, aby som sa na vás lepšie pozrel, no veď ste platení z mojich daní, tak mám na to právo:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://www.transparency.sk/sk/slovensko-v-boji-proti-korupcii-stagnuje/

http://mmserv2.nrsr.sk/NRSRInternet/Archiv/

http://www.osobnosti.sk/

Ako som povedal na začiatku, toto je to, čo vás zrejme poteší. Je to krátke video z predvolebného mítingu strany SMER – SD. Je to archív, aj tak si to myslím, že toto je zlatý klenot. Za tie herecké výkony a úsmevy, by to chcelo nejakú cenu. Ja by som im to, snáď aj uveril, také dojímavé. Škoda, že ho videlo len 373 ľudí, myslím si, že má na viac.

http://www.youtube.com/watch?v=Lf1O3eSJ2-U

Mne minimálne odpovedalo na otázku, prečo členovia strany SMER hlasujú rovnako. Podľa slov predsedu (od 46 minúty): „Akoby ich jedna mater mal.“

Len nezabúdajte na to, že ak bude chcieť robiť kariéru cez stranu SMER, tak to naozaj ide ľahšie. Ale nič nie je zadarmo. A ak vás napadne povedať vlastný názor, môže to dopadnúť aj takto.

http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/166341-hanzel-je-chorobny-klamar-vieme-to-dokazat-odkazuje-vladny-smer/

Aj ja som bol veľmi sklamaný ako dopadla posledná pravicová vláda, ale to nie je dôvod nato, aby o tejto krajine rozhodovala SMER, a.s..

Táto krajina ma na viac, asi treba, aby do politiky išli ľudia, ktorý to s touto krajinou naozaj myslia dobre.

Nemusíte tlieskať, keď sa to od vás očakáva.

Nemusíte súhlasiť, keď sa to od vás očakáva.

Nemusíte mlčať, keď sa to od vás očakáva.

Tomáš Balaj

Tomáš Balaj

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lesný inžinier. Trenčan. Člen hnutia NOVA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu