reklama

Moja krajina, môj hlas, môj prezident.

Tento blog som musel napísať potom, čo som si prečítal rozhovor v Pravde s najočakávanejším kandidátom na prezidenta SR, súčasným premiérom, pánom Róbertom Ficom. Ohlásenie jeho kandidatúry v štýle udeľovania Oskarov bola posledná kvapka. Vyjadrenie, že jeho kandidatúra je službou národu na zneistilo a zalial ma pot.Tento blog som musel napísať potom, čo som si prečítal rozhovor v Pravde s najočakávanejším kandidátom na prezidenta SR, súčasným premiérom, pánom Róbertom Ficom. Ohlásenie jeho kandidatúry v štýle udeľovania Oskarov bola posledná kvapka. Vyjadrenie, že jeho kandidatúra je službou národu na zneistilo a zalial ma pot.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)
Obrázok blogu

Veľmi by som chcel prezidenta, na ktorého budem hrdý. Náš terajší, pán Gašparovič, (milovník áut, poľovačky a hry na fujare) a predchádzajúci, pán Šuster, (zadĺžiť Košice a vybavené). Akosi som si nespomenul na niečo, čo by sa dalo nazvať výrazný prínos spoločnosti. Pána Kováča nespomínam, pretože keď vám niekto unesie syna, tak ten úrad je skôr za trest. Takže latka je dosť nízko.

SMER sa dostal k moci po tom, ako ľudia začali byť frustrovaní z neschopnosti slovenskej pravice dohodnúť sa a posunúť túto krajinu vpred, keď sa ich osobné záujmy a mocenské ambície postavili nad povinnosť pracovať pre národ. Potom už bolo jednoduché zvýrazniť pri strane SMER prívlastok sociálna a demokratická. Obidve sú čistá lož. Toto nie je sociálna krajina ani náhodou. Na cestách luxusné autá VYVOLENÝCH a robia na nich ľudia so mzdou na hranici prežitia. A druhý prívlastok demokracia. Však oni všetci hlasujú rovnako. Ja som zo štatistiky nebol najlepší, ale toto je trocha nepravdepodobné. Myslím si, že SMER sociálna demokracia je rovnaká demagógia ako HZDS. Tiež mali v názve demokracia, ale bolo to čisté zlo, ktoré rozkradlo toto Slovensko. Paralela je jasná a podložená, veď boli spolu vo vláde. SNS im statočne pomáhalo. Kampaň SNS bolo len oháňanie sa útokom Maďarov na tatranské končiare.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja nechcem prezidenta čo bude hovoriť ľuďom čo chcú počuť, nechcem aby sa vyhýbal ťažkým a konfliktným témam. Nechcem prezidenta, čo za každú cenu sa bude snažiť udržať súčasný stav v krajine, lebo podľa mňa to tu je choré. Štátny rozpočet na rok 2014, vypovedá o tom, že žiadna zmena k lepšiemu sa akosi nechystá. VYVOLENÍM, čo je teraz dobre, bude dobre, a tí ostatní budú musieť niako od výplaty do výplaty prežiť. Nepotrebujem supermuža, čo na MDŽ vešia prádlo na šnúru, to môže aj Mr. Proper, nepotrebujem prezidenta, čo pôjde zachraňovať pár nešťastníkov, čo zabudli, že fotiť si z padáka v nebezpečnej krajine nemusí byť až tak super. Kašlem vám na to, že urobíte tisíc klikov. Ja chcem žiť v slušnej krajine. Hovoríte, že sme stabilná krajina. Ale veď pred vašim domom máte demonštrantov. Korupcii sa tu darí neuveriteľne a ľudia je berú, ako samozrejmosť. Medzinárodné štatistiky to hovoria jasne. O rodinkárstve ani nehovorím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa tak veľmi chcete obetovať pre národ a niesť na svojich ramenách toto bremeno prezidentského úradu, pre mňa to nerobte, lebo ja o to nestojím. Pretože ja nechcem, aby ste bol môj prezident.

Tomáš

Tomáš Balaj

Tomáš Balaj

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lesný inžinier. Trenčan. Člen hnutia NOVA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu